Monday, June 7, 2010

Sireh Junjung Kurnia Kasih



Lucu pun ada bila mengenangkan reti jugak aku ni gubah Sireh Junjung, gubahan hantaran lain aku dah biah buat cuma Sireh Junjung sahaja yang tak pernah ambil tempahan.  Tapi boleh tahan lah jugak kan...yelah bagi yang tak pernah-pernah gubah Sireh Junjung, gubahan macam ni kira boleh lah masuk majlis....kawan punya pasal, aku try jugaklah buat gubahan tapi syukur Alhandulillah menjadi juga gubahan ku...Mulanya agak was-was jugak, maklumlah kalau tak menjadi gubahan aku ni macamana??!! Berkat dorongan dan semangat dari kawan aku, akhirnya aku berjaya jugak...Gubahan ini aku gubah khas untuk adik kawan baik aku dengan harapan, kebahagian dan tulus kasih dia dan suami tersayang akan tetap mekar seputih salju kasih dan menghijau subur hingga ke akhir hayat....

Hemmm...bagi yang ingin membuat tempahan bolehlah menghubungi talian yang tertera.
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment